Zamieszczone przez Panoramix
Spadek temperatury cieczy chłodzącej
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Przem78I jeszcze jedna rzecz jaką zauważyłem jak zaczęły się mrozy to to że wzrosły trochę obroty na luzie (wcześniej ok 650 rpm/min) teraz ok 850 rpm/min
[ Dodano: Sob 25 Sty, 14 15:51 ]
Zamieszczone przez arturas03skrzatek70, ja mam to na twarzy:
pomaga
Komentarz
-
-
Dołączę do tematu z pytaniem - dzisiaj przy -12 pomimo że temperatura w końcu doszła do ok 90 st (olej) (przy okazji - potwierdzam że 1.4 strasznie długo się nagrzewa) cały czas na wolnych obrotach miałem tak ok 1000 obr/min - spalanie 0,8 - 0.9 l /godz. Normalnie przy wyższych temperaturach standardowo 0.5 - 0.4 i ok 650 obr/min - też tak macie przy niskich temperaturach i trasach po mieście?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez tomekb1Zamieszczone przez TomcioTak.....przy niskich temperaturach komputer trzyma wyzsze obr. biegu jalowego.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Przem78Zamieszczone przez tomekb1Zamieszczone przez TomcioTak.....przy niskich temperaturach komputer trzyma wyzsze obr. biegu jalowego.
Mogło by być tak, żeby to zwiększanie dawki działało tylko przy zimnym silniku, a potem, żeby było już normalnie. Ciekawe, czy dałoby radę jakoś zmienić ustawienia sterownika.
Komentarz
-
-
Wizyta w serwisie . Termostat jest ok . Powiedziano iż spadek temperatury spowodowany jest pobieranie ciepła potrzebnego do nagrzewania wnętrza . Gdy ustawiłem minimalny nadmuch , to wskaźnik szybko wskazał 90 stopni . Odbyłem jazdę innym autem ,z tym samym silnikiem .Zachowanie wskaźnika temperatury było identyczne jak w moim samochodzie .
Komentarz
-
-
Ja zauważyłem, że jak się ruszy na zimnym (na dworze ok -7) i jedzie bez postojów (czyt. bez świateł i korków) to po jakiś 5 minutach już się wskazówka rusza a 90 stopni ma po 10 minutach, ale jakiekolwiek zatrzymanie i wskazówka momentalnie spada w F1 1.4 nawet tak nie było, faktycznie mogli to lepiej opracować ;PAktualnie O3 1.4 TSI 103kW (140KM)
Poprzednia F1 1.4 50kW (68KM)
Komentarz
-
-
U mnie po przejechaniu jakieś 4km mam już 90 stopni.
W mieście jak stoję na światłach i mam włączony nawiew na średni poziom, to temperatura trzyma cały czas około 90 stopni nie zauważyłem większych spadków, może bardzo minimalne.Octavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez poldolotJa zauważyłem, że jak się ruszy na zimnym (na dworze ok -7) i jedzie bez postojów (czyt. bez świateł i korków) to po jakiś 5 minutach już się wskazówka rusza a 90 stopni ma po 10 minutach, ale jakiekolwiek zatrzymanie i wskazówka momentalnie spada w F1 1.4 nawet tak nie było, faktycznie mogli to lepiej opracować ;P
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ŁabikU mnie po przejechaniu jakieś 4km mam już 90 stopni.
W mieście jak stoję na światłach i mam włączony nawiew na średni poziom, to temperatura trzyma cały czas około 90 stopni nie zauważyłem większych spadków, może bardzo minimalne.Aktualnie O3 1.4 TSI 103kW (140KM)
Poprzednia F1 1.4 50kW (68KM)
Komentarz
-
-
Tak wyjazd z garażu i jazda bez zatrzymywania po 4km przy -8 stopni dochodzi do 90 stopni.Octavia 3 1.4 Tsi Brąz Topaz Ambition+Amazing+Canton i inne dodatki.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=75869
http://www.youtube.com/channel/UCgYZicxNasAMuZs6oEIQvAA
Komentarz
-
Komentarz